تشخیص رنگ خودرو

تشخیص رنگ خودرو

تشخیص رنگ خودرو

تشخیص رنگ خودرو

  • ۰
  • ۰

عوامل آسیب رسان به رنگ خودرو

فضله پرندگان
مشاهده فضله پرندگان روی بدنه خودرو، چیزی‌ست که همه صاحبان وسایل نقلیه با آن مواجه می‌شوند. اما مهم است که چه برخوردی با این تصویر (که طبق ضرب المثل قدیمی قرار است خوش شانسی بیاورد!) داشته باشیم.

پیش از همه بگوییم که فضله پرندگان به دلیل ترکیبات اسیدی یکی از آسیب رسان‌های جدی به رنگ خودرو می‌باشد. در صورتی که به موقع برای پاک کردن آن اقدام نکنید، اثر خوردگی دائمی رنگ را برجای می‌گذارد.

باران‌های اسیدی

باران‌های اسیدی یا برف می‌توانند روی رنگ بدنه خودرو لکه های کدر بر جای بگذارند. این باران ها با جذب آلودگی‌های هوا از جمله سولفوریک و نیتریک اسید، چنین وضعیتی بر جای می‌گذراند. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتما پس از اتمام بارش، خودروی خود را شسته و خشک نمایید

گرد و خاک

گرد و خاک اگرچه بی ضرر به نظر می رسد، اما با ماندن طولانی مدت آن روی بدنه ماشین، خش افتادگی‌هایی را مشاهده خواهید کرد. بنابراین همیشه به موقع خودروی خود را شستشو داده و اجازه ندهید گرد و خاک و آلودگی برای مدت زیادی روی آن بماند.

سایر خدمات مرکز تشخیص رنگ خودرو :

تشخیص رنگ خودرو 

کارشناس رنگ خودرو در محل

کارشناس خودرو آنلاین

تعویض قطعات خودرو

  • ۹۹/۰۲/۱۶
  • benvidi expert

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی