تشخیص رنگ خودرو

تشخیص رنگ خودرو

تشخیص رنگ خودرو

تشخیص رنگ خودرو

  • ۰
  • ۰

جریمه تغییر رنگ ماشین

اگر نگاهی به خیابان ها بیندازید متوجه می شوید که خیابان ها پر شده از خودروهای سفید و سیاه یا نهایتا رنگ های نقره ای ، ماشین هایی با رنگ های خاص مثل آبی ، قرمز و... کمتر به چشم ما می خورد. البته این موضوع به این دلیل است که خودرو هایی با رنگ های خاص اگر دچار آسیب شوند ، ترمیم کردن آن ها دشوار تر از تعمیر خودروهایی با رنگ ها معمولی است. به همین دلیل خودرو سازان بیشتر به دنبال ساخت خودروهای سفید و سیاه هستند . البته این امکان وجود دارد که رنگ خودروی خود را بصورت کامل عوض کنید.

جریمه تغییر رنگ ماشین

در صورتی که صاحب خودرو بصورت خودسرانه  و بدون اخذ مجوز اقدام به تغییر رنگ خودرو کند و این موضوع توسط پلیس راهور تایید شود فرد متخلف به پلیس ناجا معرفی خواهد شد.خودرو به پارکینگ های تععین شده انتقال می یابد و بعد کارشناسی رنگ خودرو در محل پارکینگ ، مالک خودرو از یک چهارم هزینه تغییر رنگ خودرو تا یک چهارم آن جریمه خواهد شد.

مجوز تغییر رنگ ماشین

با مراجعه به مراکز تعویض پلاک ماشین و ارائه مدارک لازم جهت تغییر رنگ خودرو می توانید برای گرفتن مجوز تغییر رنگ خودرو خود اقدام کنید. بعد از انجام مراحل کارشناسی توسط کارشناس عالی پلیس و راهنمایی و رانندگی در کم ترین زمان نتیجه به مالک خودرو اعلام می گردد.

سایر خدمات مرکز تشخیص رنگ خودرو :

تشخیص رنگ خودرو 

کارشناس رنگ خودرو در محل

کارشناس خودرو آنلاین

تعویض قطعات خودرو

  • ۹۹/۰۲/۲۳
  • benvidi expert

نظرات (۱)

سلام . ممنون من نمی دونستم جریمه داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی